søndag 28. september 2008

New updates

Sorry for not updating! I've had so much homework to do and a bunch of other stuff going on. But it's finally weekend, or it's soon over, but I feel better and not so stressed anymore.
A quick summary before I leave to go to Lauren's children birthday party, Shelbi and I are gonna help out.

Friday:
Super exhausted, but there's always some energy left to watch Lancers soccer game! We went over to Lucy's house after the game with Meg, Jojo, Harper, John etc. I totally forgot to take pictures, it was kind of sad cause I wanted to show you the group I usually hang out with. But it will come more opportunities to show you later. The same day, Shelbi and I took pictures while we made breakfast:
Very tired as you can see, heh


Saturady:
Shopping for homecoming dress with Shelbi, Madelen and Sanna (foreign exchange student from Holland). I found one but I'm not completly sure so I have to wait a little bit. I ended up buying new underwear, a skarf, cardigan and a grey dress. I can't believe that I still can wear dress and flip flops outside and not being cold!
Madelen driving and Shelbi in the front!
Sanna and I in the caar

At Panera's
Time to go!!
I love you,
Mariell

3 kommentarer:

Mams:-) sa...

Elsker deg også jenta mi:)..kjempefine bilder..dere er så søte alstå:)

Mamma klem til deg:)

TNina sa...

Ok...nå er det virkelig tredje gangen jeg forsøker dette her. Går det ikke NÅ, er jeg i alle fall æresmedlem blitt i gamle kjerring klubben !!

Hallo Hallo Mariell - som du skjønner har jeg liten tolmodighet til dette. Kvinner og brukerveiledninger vet du ;-)

Så fine de nye bildene av dere er !
Jeg blir så utrolig glad når jeg er inne på bloggen din :-) Det er så godt å se at du har det fint. Jeg savner deg masse vet du :-)

Fredag skal jeg forsøke sende pakken din :-) Har tatt meg laang tid, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves sies det ;-)

Alt er bare bra her hjemme. Gleder meg til å lese og se din neste update :-)

Ha det bra så lenge. Stooooor klem til deg fra din TNina

Anonym sa...

Sa koselig med hilsen fra dere! :)Gleder meg til a snakke med deg i morgen mamma.

Du er morsom tante nina! er ikke med i kjerring klubben enda som du ser! hehe Jeg har det veldig fint ja, na skal jeg straks ut a se etter homecoming kjole igjen :)Gleder meg masse til a fa pakken, mamma sendte meg en pakke i posten her forleden full av godteri, da ble jeg glad hehe :P

jeg savner deg ogsa, du ma hilse alle pa holmlia fra meg :) Sender deg en mail litt senere sa jeg kan utdype litt mer.

Stor klem til dere begge to, mamma og tante nina :D jeg tenker pa dere