lørdag 6. september 2008

My senior picture

This is how my senior picture turned out:

Garry had a good time playing with my picture, he thought it was hilarious! This is how I looked like before I got my braces, haha!! just like a little rabbit
Well, here's the real one:

As you can see I need to order the picture so I don't look like a thief or something. I was given the chance to choose one picture out of ten and dang, I looked exactly the same on every picture, haha so typical.
The picture thing wasn't the only joke Garry had in mind. While we all were eating dinner, we talked about music, I think.. and somehow we started to talk about the Coldplay concert. And I said (of course) that it was about time to order the tickets. Garry replied and said, but oh Mariell the tickets is already sold out, I checked yesterday. I felt so disapointed. I ran to the computer to check for sure while Garry was babling in the backround that we maybe could buy them from someone else and blabla. Then Gloria suddenly pulled up a envelope and gave it to me. You can all guess what was inside of it: THE TICKEEEEEEEEEEEEEEEEEEETS! wohooooooooooooo.

Haha I look like a 5 year old kid now, waiting for christmas. im so excited!!
Okay, enough exitement. It's time to grab some more smootie and watch a cinderella story, it's on now.
Bye,
Mariell.

3 kommentarer:

-- sa...

Aaa, marieell! Som jeg misunner deg! Jeg skal se de når de kommer til Norge, men jeg hadde så lyst til å se de med deg .. Ingen som vil reise med meg på den, haha. Kanskje jeg får med meg mamma 8) Nå hører jeg på Coldplay - Viva la vida, den er så fin! Du må fortelle hvordan du har hatt det når du har vært der jenta mi :) Elsker deg!

Mams:-) sa...

åååh du er bare sååå heldig lille venn! Ja, dette er "julekvelden" for deg - det er helt sikkert!
Skulle gjerne vært der og sett ansiktet ditt når Gary tullet med deg, og gleden din når du da fikk konvolutten med billettene fra Gloria:-)

Du får hilse å si at jeg synes det var en usedvanlig "cute" rabbit da:-)gleder meg til jeg får seniorbildene dine...mor "bestilte" ett med en gang hun fikk vite om de..surprise, no?!:-)

Kos deg på greek festival idag, elsker deg overalt i verden:-)

Klem mams

Anonym sa...

Mariell!!
Så morsomt med billetene, tenker meg at du gleder deg masse nå!! :D (Du må ikke glemme å høre på den sangen jeg nevnte) var skikkelig koslig å prate med deg i sta, tenker masse på deg!!
God bedring!!
Elsker deg søta!!