lørdag 30. august 2008

The Renaissance Festival

Man, im tired! I just got home from the festival which I thougt was going to be tomorrow, but it was today! We dressed up like renaissance people, whatever that is, hehe. I looked more like an pirate (which I was very happy about, can't disappoint Orlando nooow!!) But the hole festival thing was actually fun. Im excited for Halloween! Unluckely, my camera was out of battery so I didn't take any pictures, but Brianna took some pictures (Shelbi's cousin) so she's gonna send them to me later. And hey, I ate gyros at the festival, mmmm it was so good! so yeah, I had a good day. By the way, I went to the hairsalon earlier this morning. I was a bit scared you know, I didn't want her to cut my hair off! I always get some traumatic thougts like my girl, Helene, hehe (and especially now, since I have to explain everything in another language!) But everything went fine, and it only cost me 18 dollars (100 kroner!!) and that was for wash, cut and for flattering my hair - great success!


How it turned out, not a big change just way more fresher.
Mariell.

"Missing someone gets easier every day because even though it's one day further from the last time you saw each other, it's one day closer to the next time you will."

3 kommentarer:

Mams:-) sa...

Så fiiin du ble jenta mi:-)..ja til den prisen kan du style deg ofte ikke sant?

Gleder meg til å se bildene fra Renessance festival.kan tenke meg det var morsomt å være med på! Amerikanerne er flinke til å feire alt mulig. Det er jo alltid hyggelig.

Trøstens ord tar vi alle til ettertanke :-)nydelig skrevet Mariell!

Ha en fin dag..elsker deg! Mams:-)

Helene Krisiansen sa...

DU ER VAKKER! herregud som jeg savner det fine smilet ditt:) Og håret ble PERFEKT! Også har du på smykket fra meg og greier. hihi. gleder meg til å se bilder fra festivalen! elsker deg bestevenn:)

CAMILLA COLLETT sa...

aa tusen takk eleni!! var jo redd for at det skulle bli for kort vettu, men det ble det heldigvis ikke :P og seff har jeg pa smykket :D Henger det over speilet mitt nar jeg ikke bruker det :) Vi snakkes snart, haper du fikk mailen min! :) elsker deg ogsa sota mi!

Mams: tusen takk :D ja na kan jeg style haret 24/4, har planer om a dra nar det er prom, hihi. Jeg kan fortelle mer om festivalen nar du ringer i morgen :) ja det er fint skrevet, men det er nok tatt fra the best program of all time, one tree hill :D kjenner meg vettuu. jaja, vi snakkes i morgen :) elsker deg ogsa mamma!